İş, Güç, Para vs..

Bugün farkettim ki, ben sitemi baya bir süredir ihmal etmişim. Sebepleri de şu ki, Finlandiya'dan geldikten yaklaşık bir hafta sonra, çalışmaya başladım. Özellikle ilk bir ay, o kadar sıkışıktı ki, kafamı bilgisayar ekranından kaldıramadan çalıştım. Daha sonra bana verilen projeyi bitirmemle birlikte, işler daha da hafifledi.. Sonra bir kaç gün Adana'ya Alper'in yanına kaçış, ardından Antalya semalarında geziş, derken bir bakmışım yaklaşık 2 aydır site güncellenmiyor :)

E artık Türkiye'de olduğumuza göre, sitemde bundan böyle Türkçe ağırlıklı yazacağım.. Zaman zaman yurtdışında edindiğim arkadaşlarım takip ettiği için İngilizce de yazmalıyım tabii. Böyle konuşup da ukalalık etmek istemiyorum, neyse öyle biri olmadığımı beni tanıyanlar biliyor zaten ;)

Gelelim günün konusuna, bugün bebişim, biricik yiğenim İlknur'un bir kaç fotosunu çektim. Sebep de Mahmut'un bozduğu (!) kameramın tamirden gelmesiydi.. Bu resimleri zaten yazının sağında solunda görüyorsunuz, dolayısıyıla onlardan bahsetmicem.. Bahsedeceğim şey, İlknur'un sürekli saçlarımı çekmesi ! Ya, bir bebek sekiz aylık olup da nasıl bu kadar güçlü oluyor anlamıyorum, ne burun kaldı ne saç, ne sakal ! Nasıl mı bu kadar güçlü oluyor dedim ben, işte sebebi ! İzleyin ve görün bebişimi, aşağıda..