Bir sununun kaynaklarını sömürmek !

Okulun tatil olduğu bugünlerde, evde kendi kendime bilgisayarı kurcalarken bir Powerpoint sunumuna rastladım. Daha sonra fonda çalan müziğin ne kadar hoşuma gittiğini farkettim. Bu iki rastlamak ve farketmek olayları gerçekleştikten sonra, Powerpoint'e ne kadar uzak olduğumu ve o fon müziği ordan nası alacağımı bilmediğimi idrak ettim.

Neyse ki google baba yardımıma koştu da, bir Powerpoint sunumunun tüm kaynaklarını nasıl sömüreceğimi keşfetmiş oldum, şimdi de sizlerle paylaşmak isterim.

Adım 1: PPT ya da PPS uzantılı dosyamızı Microsoft Powerpoint ile açıyoruz. ( PPS uzantılıyı açamazsanız, uzantısını PPT olarak değiştirin. ) ve Dosya -> Farklı Kaydet menüsüne giriyoruz.

Adım 2: "Farklı Kaydet" menüsünden Web Sayfası (*.htm, *.html) opsiyonunu seçiyoruz. Herhangi bir dosya ismi verip, kaydediyoruz.

Adım 3: Dosyayı kaydettiğimiz klasörü açıyoruz ve orada "dosyaadi_dosyalar" adı altında yeni bir alt klasör olduğunu farkediyoruz. Bu klasöre girdiğimizde, sunumda kullanılan tüm resim ve ses dosyalarına ulaşmış oluyoruz.

Umarım işe yarar..